Latviski | English
  Ziņas un aktualitātes
Braukšanas apstākļi
Satiksmes ierobežojumi būvniecības darbu laikā
Transportlīdzekļu maksimālās masas ierobežojumi
Kā transportlīdzekļu vadītāji Latvijā ievēro braukšanai pieļaujamo transportlīdzekļa pilno masu?
Autovadītāja izvēlētais braukšanas ātrums
Ziemas dienests
Darba piedāvājumi
  Autoceļu nozares padome
  XXVII Baltijas ceļinieku konference
  Par Latvijas Valsts ceļiem
  Latvijas autoceļi
  Iepirkumi
  Projekti
  Ceļu satiksmes organizācija
  Finansiālā darbība
  Publikācijas
  Autoceļu Avīze
  Noderīgi - pa ceļam
  Jautājumi un atbildes
  Lapas karte
  Meklēt lapā:
 
 Maršrutu kalkulators:
no:
līdz:
 Aptauja:
 Kas, pēc Jūsu domām, vairumā gadījumu ir vainojams pie lielā cietušo skaita uz gājēju pārejām?
Bezatbildīgie gājēji
Pārgalvīgie autovadītāji
Neatbilstošas gājēju pārejas
 






Satiksmes ierobežojumi būvniecības darbu laikā
Braukšanas apstākļi
Autoceļu Avīze 2007 Nr. 1
2007. - 2009. gada būvdarbu iepirkumu plāns

Komentāri par:
 Kā transportlīdzekļu vadītāji Latvijā ievēro braukšanai pieļaujamo transportlīdzekļa pilno masu?
 Ilmars [21.11.2006 23:13:17]
Mes Latvijas talbrauceji maksajam pa celiem,visas valsis iznemot Igauniju un Krieviju,kapec Lietuviesi Poli,un citi parvedataji nemaksa par celiem Latvija?
Uz Latvijas robezam ar Krieviju 95% ir Lietuviesi,Poli,un citi parvedataji,jo sitas robezas Grebneva ,Terehova ir musu robeza kapec mums jastav rinda,ja mus ir tikai 5%??
Pirms ES savienibas uz LT/PL robezas Kalvarija un PL/D robezam citur ne Lietuviesi,ne Poli rinda nestaveja,un policija un robezsardze bij vinu puse,kapec uz musu robezam mus neaizstav musu robezsardze un policija??


 Ilmars [21.11.2006 22:41:21]
90gados izjuka PSRS,sakas dazadas banditu un reketieru grupas kas uzsaka sivu cinu pret talbrauceju soferiem,zogot masinas,apzogot un nositot soferus.
Valsts gadu gaita ir izkaudusi banditus bet,ES ir parnemusi banditu iniciativu pret talbrauceju soferiem,Vacija tas ir BAG:blundess,autobahen gestapo,polija inspekcija transpartova,krievija RTI bet ka sauksies talbrauceju izspiedeju grupa Latvija?
Visi runa par tiesisku un demokratisku valsi,bet kur ir cilveku tiesibu likumi,ja talbraucejam pec ES izvirzitajam normam,gulet,stradat,braukt,?
Tada gadijuma kapec vieglajam automasinam nau tahografi,un ierobezojumi ka smagajam masinam?
Ja 24.00 nakti mani aptur Valkas rajona Launkalnes pagasta un parbauda manu darba grafiku par pedejam divam nedelam?
Cik cilveks var but kompieitnts 24.00 nakti ja pats ir gandriz nostradajis visu darba dienu,vai kontrole par vinu pasu nau?
Vai atsakas reketierisms likuma ietveros,kas wersts pret talbrauceja soferiem???



 Jūlija [11.09.2006 11:48:36]
Tā ir liela problēma, bet vēl to pastiprina, ka daudzi kravas auto vadītāji pārsniedz ātrumu, it ka jau nekas traks, dažus km pārsniegt arumu, bet tādā vietā kā Ulbroka, kad smagās mašīnas brauc 50-60km vietā pa ceļu gar Ulbrokas ezeru, kur it atļauts 30... Rezultātā tiek bojāts ceļš, mana māja, kas atrodas pie ceļā vibrē, vai tad tiešām to neviens nevar kontrolēt?!

 vincentijs [18.08.2006 11:20:57]
Saistībā ar "sarkano krāsu" - Ceļu satiksmes noteikumos noteiktā pieļaujamā faktiskā massa - 40 t (konteinervedējiem 44 t), pārējie smagsvari pārsniedz noteikto masas ierobežojumu (neskatoties uz LVC saņemtajām atļaujām līdz 52 t), tā gadu no gada sistemātiski graujot koplietošanas zutoceļus. Cik tas ilgi var turpināties?

 ainārs [28.05.2006 22:29:19]
sveriet tentus tad būs vairāk 44-52 tonnas.

 Atpakaļ pie: Kā transportlīdzekļu vadītāji Latvijā ievēro braukšanai pieļaujamo transportlīdzekļa pilno masu?


  Jūsu komentāri:
  
Latvijas Valsts ceļi © 2004