Latviski | English
  Ziņas un aktualitātes
  Autoceļu nozares padome
  XXVII Baltijas ceļinieku konference
  Par Latvijas Valsts ceļiem
  Latvijas autoceļi
  Iepirkumi
  Projekti
  Ceļu satiksmes organizācija
  Finansiālā darbība
  Publikācijas
  Autoceļu Avīze
2007 Nr. 1
2006 Nr. 12
2006 Nr. 11
2006 Nr. 10
2006 Nr. 9
2006 Nr. 8
2006 Nr. 7
2006 Nr. 6
2006 Nr. 5
2006 Nr. 4
2006 Nr. 3
2006 Nr. 2
2006 Nr. 1
2005 Nr. 12
2005 Nr. 11
2005 Nr. 10
2005 Nr. 9
2005 Nr. 8
2005 Nr. 7
2005 Nr. 6
2005 Nr. 5
2005 Nr. 4
2005 Nr. 3
2005 Nr. 2
2005 Nr. 1
2004 Nr. 12
2004 Nr. 11
2004 Nr. 10
2004 Nr. 9
2004 Nr. 8
2004 Nr. 7
2004 Nr. 6
2004 Nr. 5
2004 Nr. 4
2004 Nr. 3
2004 Nr. 2
2004 Nr. 1
  Noderīgi - pa ceļam
  Jautājumi un atbildes
  Lapas karte
  Meklēt lapā:
 
 Maršrutu kalkulators:
no:
līdz:
 Aptauja:
 Kas, pēc Jūsu domām, vairumā gadījumu ir vainojams pie lielā cietušo skaita uz gājēju pārejām?
Bezatbildīgie gājēji
Pārgalvīgie autovadītāji
Neatbilstošas gājēju pārejas
 






Satiksmes ierobežojumi būvniecības darbu laikā
Braukšanas apstākļi
Autoceļu Avīze 2007 Nr. 1
2007. - 2009. gada būvdarbu iepirkumu plāns

 Autoceļu Avīze 2005 Nr. 12
 Parakstīti vērienīgi Kohēzijas fonda līdzfinansēto projektu līgumi
21. decembrī prezentēja vērienīgus Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansētos projektus, par kuriem Satiksmes ministrijā noslēgti līgumi ar pakalpojumu sniedzējiem. Līgumu kopējā summa pārsniedz 67 miljonus eiro. Projektu prezentācijā piedalījās satiksmes ministrs Ainārs Šlesers, valsts sekretārs Vigo Legzdiņš, uzņēmumu SIA “Binders”, SIA “A.C.B.” un SIA “SIGMEN” pārstāvji.
 Jaunajā gadā ieejot
Ainārs Šlesers, LR Satiksmes ministrs: “Aizvadīts autoceļu nozarei veiksmīgs gads, kura laikā turpinās vērienīgu ceļu būves projektu īstenošana, lai tuvākajā laikā Latviju padarītu par nozīmīgu tranzītceļu krustpunktu ar attīstītu infrastruktūru. Nozīmīgākajiem 2005. gadā paveiktajiem darbiem noteikti pieskaitāms atjaunotais finansējums autoceļiem no degvielas akcīzes nodokļa. Panākot autoceļu finansējuma atjaunošanu, piesaistot to ieņēmumiem no degvielas akcīzes nodokļa (2006. gadā papildus 31 miljons latu, 2007. gadā 65 % no degvielas akcīzes nodokļa, bet 2010. gadā jau 80 % no nodokļa iekasējuma), Satiksmes ministrija nodrošinājusi, ka ceļu nozare tuvākajos gados piedzīvos strauju izaugsmi: jau no nākamā gada uz valsts ceļiem sāksies nozīmīgi ceļu būves darbi un tuvākajā laikā tiks apstiprināts plāns, kas noteiks, ka līdz 2013. gadam visi Latvijas galvenie, kā arī lielākā daļa 1. un 2. šķiras autoceļu tiks uzbūvēti atbilstoši Eiropas Savienības līmenim. Novēlu visiem ceļu būves speciālistiem priecīgus Ziemassvētkus un laimīgu Jauno gadu!”
 Profesionālās tālākizglītības centrs sveic autoceļu nozares speciālistus Jaunajā gadā!
Sabiedrībā pieņemts, aizvadot Veco gadu un sagaidot Jauno gadu, apkopot ieguvumus un neveiksmes. RTU Būvniecības fakultātes Profesionālās tālākizglītības centram gads paies tikai 2006. gada 15. martā, tātad patlaban ir deviņi mēneši - zīmīgs skaitlis. Tā kā vasaras mēnešos un līdz novembrim nodarbības faktiski nenotika, tad strādājuši esam ļoti īsu laiku. Šajā laika periodā tālākizglītības kursus kopumā ir noklausījušies 353 klausītāji, tai skaitā “Autoceļu specifikācijas 2005” – 114, “Kustības drošību ceļu būves objektos” - 37, “Tiltu uzturēšanu” – 19. Centīgākie kursu apmeklētāji bijuši: va/s “Ceļu inženieri” – 19, SIA “Binders” – 16, SIA “Talce”, “Saldus ceļinieks” – 12. Kopumā klausītāji bijuši vairāk kā no 50 organizācijām.
 Attālums nav noteicošais
“AA” intervē SIA “Aizputes ceļinieks” valdes priekšsēdētāju Egilu Muižuli. Mēs esam vidēji liels uzņēmums. šogad apgrozījums varbūt pat pārsniegs septiņus miljonus latu, ceļu nozarē – sešus miljonus. Bet šāds apjoms mums ir pirmoreiz. Analizējot, kas notiek nozarē, kur un kādos objektos strādā lielās ceļubūves firmas, tomēr ir jāapzinās, ka mēs esam vidējs uzņēmums. Ņemot vērā iespējamo pasūtījumu, mēs plānojam dubultot apgrozījumu. Kādreiz mūsu pozīcija bija aptuveni tāda: te mēs esam, un mūsos vispār ir potenciāls. Taču nupat jau sākam just arī Ventspils uzņēmumu ietekmi – tur aptrūkst pasūtījumu. Es vēlos teikt, ka ir mainījusies nostāja: mēs gribam vairāk. Mēs ne tikai gribam, mēs arī varam. Bet vai mēs tādi vienīgie? Nav tādu, kas būtu bez vainas. Taču par “Aizputes ceļinieku” (“AC”) divās Liepājas avīzēs un internetā visa 2005. gada laikā nevar atrast nevienu aizputniekiem nelabvēlīgu ziņu. “AC” veic darbus apakšuzņēmēja statusā autoceļa Via Baltica posmā Skulte–Svētciems. SIA „Lemcon Latvija” projektu vadītājs Valerijs Tihonovs pēc pusgadu ilgušās sadarbības pieredzes pārliecinoši apgalvo, ka atbilstošā situācijā aizputnieki atkal būtu kandidāts Nr.1. A. Šilis apstākli, ka bijušais „7. CBR” savulaik ir bāzējies Aizputē, uzskata par pilsētas veiksmi, tāpat kā to, ka uzņēmums juku laikos neizjucis. Va/s “Kurzemes ceļi” filiāles “Liepājas 4. CR” tehniskais direktors Gunārs Lagzdiņš spriež, ka “AC” varētu vairāk nodarboties ar būvniecību un mazāk piedalīties ceļu uzturēšanas darbos. SIA “Ceļu, tiltu būvnieks” valdes priekšsēdētājs Gatis Zvirbulis atzinīgi novērtē izveidojušos sadarbību ar “AC” un piebilst, ka, iespējams, tas ir tāpēc, ka tā nav spiesta lieta.
 Reklāma
SIA Stoller, Krasta iela 42, Rīga
Latvijas Valsts ceļi © 2004